Panfu on....

tiistai 25. toukokuuta 2010

Elli ja Mimmi Karmiva epäily Osa 1

Kröhön eli nyt aloitan tälläsen tarinan....
Elli ja Mimmi Karmiva epäily Osa 1
Oli kaunis päivä.Aurinko paistoi kirkkaasti siniseltä taivaalta.Mimmi katsoi ulos.Samalla hetkellä hän kuuli juoksua.Mimmi piiloutui verhojen taakse.Hän ajatteli:
-Kuka tuolta voi tulla?Juoksu yltyi.
-Teree Mimmi!
-Ööö Moi Elli luulin sinua hirviöksi.
-Hahaa taisit mennä sekaisin!
-No en minä edes sinua nähnyt!Mutta mitä asiaa sinulla oli?
-No mennäänkö nyt sinne rannalle?
-Mitä enhän minä.....
-Höpsö!Eilen sinä soitit minulle ja kysyit että voidaanko mennä rannalle.
-Voi ei minä unohdan K-A-I-K-E-N.
-No tule jo!
-Joo joo otan vain uikkarit....
Kun vihdoin tytöt pääsivät matkaan niin he kuulivat tälläisen äänen:
-AUTTAKAA!!!!!
-Kuka siellä on?Kysyi Mimmi pelokkaalla äänellä.
-E-en tiedä.....
Yhtäkkiä he erottivat tutun hahmon.
-Sehän on Ella!Huudahti Elli.
-Niinpä taitaakin olla muta mikä sillä on hätänä?
-Tjaa no juostaan Ellan luo!
-Joo.
Mimmi Ja Elli juoksivat Ellan luo ja kysyivät mikä tällä oli hätänä.
-Nho(phuuh)Kun(plääh).....
-Annetaan sinun rauhoittua ensiksi mikä hätänä?
-No(phuuh)kun kun kun Max on kadonnut..
-MITÄ?????Mimmi huusi äimistyneenä.
-Onko se totta?Elli kysyi.
-On häntä ei näkynyt eilen eikä toissa päivänä toivoni alkaa jo mennä...
-Oivoi mutta olemme menossa uimaan eikai se haittaa?
-Ei ei Max on kyllä josku hölmö mutta nyt kun häntä ei näy......
-Joo me menemme nyt uimaan!Mimmi sanoi ja kaverukset hävisivät kukkulan taakse.
Samassa Mmimmi huomasi maassa lapun siinnä luki:
Ella!Auta minua olen niin pahassa pulassa!Tuntuu kun joku vakoilisi minua.
Mutta nyt kun otetaan puheeksi NIIN!.......
-Katsos tätä!
-Mitä?

-Tämä lappu ei jatku ihan kun joku oisi napannut hänet!
-Totta tosiaaan!

-Haistan palaneen käryä.
-Niin minäkin!
-Mennään tutkimaan paikkoja!Mimmi sanoi päättäväisesti.
Jatkuu....

P.S. Tässä ei oo kuvia siks koska en osaa laittaa,en saa,ja en pääse nyt panfuun.

1 kommentti:

  1. Onks toi elli vai mä ? ku oon pandaelli !
    Tylsää oon kipee ! voitko vastata onks se mä !
    Toivoo :
    Pandaelli

    VastaaPoista